.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش عجیب و غریب فرماندار بهشهر به سرنوشت 100 کارگر ؛
فرماندار : کارگران کارخانه فولاد امیرآباد فقط مشکل کوچکی با تامین اجتماعی داشتند !
شمال نیوز : در حالی که چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگزان فولاد امیرآباد با مشکل جدی روبرو شده است که نماینده عالی دولت در بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک با تامین اجتماعی دانسته و از رسانه ها خواست بزرگ نمایی نکنند وباعث سلب آرامش نشوند!

شمال نیوز : در حالی که چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگزان فولاد امیرآباد با مشکل جدی روبرو شده است که نماینده عالی دولت در بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک با تامین اجتماعی دانسته و از رسانه ها خواست بزرگ نمایی نکنند وباعث  سلب آرامش نشوند!

به گزارش شمال نیوز ، سیدخالق سجادی صبح پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به نشر خبری در برخی از رسانه ها مبنی بر تحصن کارگران فولاد امیرآباد در تامین اجتماعی بهشهر گفت: کارگران کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر اخراج نشدند و مشکل کوچکی با تامین اجتماعی وجود داشته است که حل و فصل شد و رسانه ها و فضاهای مجازی از بزرگ نمایی کردن برخی از مشکلات و مسائل خودداری کنند و باعث سلب آرامش نشوند.

به نظر می رسد فرماندار بهشهر ، باید به جای متهم نمودن رسانه ها به بزرگنمایی و سلب آسایش ، با نصب العین قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل  ، اقدامات جدی در راستای احقاق حقوق کارگران شریف این شهرستان داشته و از ایفای وظیفه و نقش آفرینی رسانه ها در راستای رسالت اطلاع رسانی شفاف برآشفته نشود .


این فرماندار قطعا می داند که تقریبا سال گذشته ، شرکت حفاری شمال تعداد زیادی از پرسنل و کارکنان خود را به دلیل مشکلات مالی اخراج کرد، که نه تنها هنوز سرنوشت این کارگران معلوم نیست، بلکه به حجم بیکاران بهشهر نیز اضافه شد و اقدامی جدی در این راستا به انجام نرسیده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند بهشهری 26 خرداد 1395
شرکت حفاری شمال به بی تدبیری مدیران گذشته و نماینده شهرش به این روز دچار شد. انتقال ساختمان مرکزی این اداره از بهشهر به تهران با موافقت دکتر مقیمی به پایان رسید. و مدیران این شرکت به اهدافشان رسیدن. اکنون 106 نفر پرسنل پشتیبانی و 200 پرسنل عملیاتی مستقر در سکو از 4/3/1395 اخراج شدند.ظلمی که همش شامل بچه های شمال می شود. این اداره با حدود 3000 پرسنل در تهران ,اهواز و مستقر در دکلهای عملیاتی به هیچ عنوان تعدیل نیرو ندارد. فقط مدیران ارشد حفاری شمال پرسنل پایگاه بهشهر را اخراج میکنند. چون میدانند نمایندگان,مدیران شهرستان واستانی برایشان اهمیت ندارد. ولی جرات اخراج پرسنل اهواز و تهران رو ندارند. چون از مدیرا استان خوزستان حساب می برند. متاسفانه واقعیتی است که در حق کارکنان شمال شدش
کارمند حفاری شمال 26 خرداد 1395
قابل توجه هم استانی های عزیز مازندران. شرکت حفاری شمال به اسم حفاری در دریای خزر تاسیس شد ولی امروز تمام دارایی های این شرکت در اهواز مستقر شد. به احتمال زیاد میشود شرکت حفاری جنوب. آقایان استاندار , فرماندار و نماینده سابق شرق مازندران کلاهتان را بالاتر بگیرید. این هم عملکرد شما . در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل. به حق خوب عمل کردید.
سالار 27 خرداد 1395
خوب خورد تو .......فرماندار بهشهر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.